Hizmetin Bankaya Faydaları

Bilgi Denetim Hizmetini sunan Inviso A.Ş., bankalara sağlamış olduğu kolaylıklar sayesinde sahtecilik ve dolandırıcılık kayıplarının minimize edilmesi, suçluların suçüstü yakalanması, müşteri ile ilgili adres, kimlik ve iletişim verilerinin sağlıklı olması sağlanacaktır. Scorecard gibi otomatik değerlendirme modellerinin yanıltılma olasılığı azalacaktır.

Bilgi Denetim Hizmeti Hedef Profili
  • Kredi, kredi kartı ve POS başvurusunda bulunup KKB’de kaydı olmayan müşteriler
  • Yaş-skor-fraud parametreleri uyumsuz olan müşteriler
  • Alternatif bankacılık kanallarından kredi değerlendirmesi yapılan müşteriler
  • Skor-Gelir-KKB-Belge eksikliği gibi nedenlerle reddedilmiş fakat verimli olabileceğine inanılan başvuru sahipleri
  • Belirlenen standartların dışında kredi ve kredi kartı kullanan müşteriler, ödemesini ilk ay geciktiren müşteriler

BİLGİ DENETİMİ HİZMETLERİ
Bireysel portföydeki kredi ve kredi kartı başvuruları için yerinde ziyaret ve banka açısından doğru kişiye, doğru limitle kredi kullandırım hizmetleridir.

1.Banka cephesinde kredi, kredi kartı, kefil ve ek kart değerlendirmesi icin bilgi, kimlik ve adres doğrulama hizmeti.

2.Başvurusu herhangi bir sebeple daha önceden reddedilmiş olan kredi kartı, bireysel ve KOBİ kredisi başvuru sahiplerinin yeniden değerlendirilmesi.

3.Kredi borç ödemesini geciktiren müşteriler için kredibilite değerlendirmesi.

4.POS başvuruları için bilgi, kimlik ve adres doğrulama hizmeti

ADRES DOĞRULAMA HİZMETLERİ
Her türlü banka müşterisinin yerinde ziyaret edilerek adres teyidi, tespiti, adreslerin doğruluğunun ve güncelliğinin kontrolüne yönelik hizmetlerden oluşmaktadır.

1.Adres, telefon, e-mail ve faks değişiklik talebinde bulunan müşteriler için adres ve talep doğrulama hizmeti.

2. E-Ticaret ve M-Ticaret işlemleri.

3.İnaktif POS, devir olan işyeri, sezonluk işyeri ve döviz büfesi mahiyetindeki işyeri kontrolleri.

4.Network PCI denetim ve raporlama hizmeti (SSL şifreleme, minimum standartların mevcudiyeti, bilgi güvenliği )

5.Eksik, hatalı ve güncellenme ihtiyacı duyulan banka müşterilerinin bilgilerinin güncellenmesi ve eksik olan bilgilerin tamamlanması.